دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حسین پناهی

نیستیم

به دنیا مى آییم ، عکس یکنفره میگیریم

بزرگ میشویم ، عکس دونفره میگیریم

پیرمیشویم ، عکس یکنفره میگیریم

و بعد دوباره باز نیستیم …

“حسین پناهى”

 

 



نظرات شما عزیزان:

gole.yakh
ساعت1:42---17 شهريور 1394
به ما میگفتند نباید پپسی بخورید،گناه دارد!!!
وقتی به تهران آمدم،اولین کاری که کردم از یک دستفروشی یک پپسی گرفتم...درش تالاپ صدا کرد و باز شد.بعد که خوردم دیدم خیلی شیرین است...!!!
آن روز نتیجه گرفتم که"گناه" "شیرین"است....


*حسین پناهی*
پاسخ: خیلی قشنگ بود


gole.yakh
ساعت20:59---15 شهريور 1394
به خدا گفتم:بیا جهان را قسمت کنیم،
آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجش مال تو
ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندید و گفت:
*بندگی کن*
همه دنیا مال تو..من هم مال تو



حسین پناهی
پاسخ: قشنگ بود


gole.yakh
ساعت20:11---15 شهريور 1394
همه چیز عاشقی بع دو طرف بستگی داره...عشق قشنگه،خیلی قشنگ...این ما آدماییم که با کارا و رفتارامون اونو بد جلوه میدیم..

gole.yakh
ساعت14:54---15 شهريور 1394
like
ama yekiyam vaghti ashegh mishe kheyli bhesh bad mikonan...

پاسخ: اما وقتی یکیم عاشق یکی میشه خیلی بد میشکنه میبازه


سمیرا
ساعت9:40---6 مرداد 1393
روحش شاد.اگر زندگی همین بود نبودیم مث یه مهره ی بی اثر.اما بعضی وقتا یکی باعث میشه یکی به خدا نزدیک شه یکی میاد و زندگی یکیو عوض میکنه.یکی عاشق میشه .یکی از گناه کشیده میشه بیرون یکی خدایی میشه.یکی همه زندگیش میشه یکی دیگه...
اینجوریه که هستیم اگه یه کاری بکنی تا تورل یکی جاودان بشی هستی
پاسخ: are vaghean mamnon ghashang bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 11:49 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ